creative meetings
CREATIVE MEETINGS: Industria de publicítate are la baza ideile. Ideile au nevoie ca sa se nasca de oameni, oameni care sunt pusi impreuna si oamenii au nevoie de spatii care sa declanseze procesul creativ. Spatii care sa fie usor “disruptive”.
Conceptul amenajarii celor 3 sali de conferinta pentru grupul Publicis One pleaca de la arta si construieste spatii bogate vizual si provocatoare. Fiecare sala contine lucrari ce apartineau spatiilor respective si au fost recontextualizate si puse in valoare in moduri diferite. Ne-am propus sa ne indepartam de la cliseul conform caruia salile de meeting trebuie sa fie cat mai neutre pentru a incuraja concentrarea, deoarece credem ca ideile se nasc in spatii inspirationale. Inspiratia are legatura cu o anume zona de “neasteptat”, in care sala de meeting principala este tratata ca un cigar lounge, sau baia de loveste vizual cu o tema tropicala, ce nu are nici o legatura aparenta cu restul spatiilor.
Sala cu canapele este gandita multifunctional, caci in spatele peretelul placat cu MDF gri se ascunde o zona de depozitare ce permite transformarea salii prin mobilarea cu scaune orientate catre ecranul de proiectie ce coboara pe peretele opus.
Celelalte doua sali au o abordare mai minimalista / nordica, insa diferite una de alta. Lucrarile de pe pereti au fost alese sa sustina stilistica amenajarii.
Spatiul ce cuprinde cele 3 sali a fost recompartimentat si astfel am obtinut o zona tip hol central, care a putut fi transformata dintr-un spatiu de trecere intr-un spatiu de expunere pentru premii. Lumina este gandita pentru a “decupa” zonele interesante si a creea un ambient mai dramatic.
Intorcandu-ne in zona de intrare, regasim receptia comuna pentru toate companiile grupului Publicis One. O zona de trecere rapida, insa cu un potential foarte mare vizual. Zonele de acces confera acea prima impresie a zilei, sau un prim contact cu tot ce inseamna cultura unei companii si sunt impresii care raman intiparite si cantaresc foarte mult in perceptia generala. Acesta este motivul pentru care receptia Publicis One este sobra, eleganta, insa contine o instalatie cu semnificatie pentru industria de publicitate: compozitia dintre zona de ecrane si grafica vitrinei “as seen on TV”.
Tot mobilierul receptiei si peretii special placati din salile de conferinta sunt custom made, canapelele Chesterfield existau in spatiu, iar toate corpurile de iluminat si piesele singulare de mobilier au fost alese pentru a sustine conceptul baza al amenajarii.
Conceptul amenajarii celor 3 sali de conferinta pentru grupul Publicis One pleaca de la arta si construieste spatii bogate vizual si provocatoare. Fiecare sala contine lucrari ce apartineau spatiilor respective si au fost recontextualizate si puse in valoare in moduri diferite. Ne-am propus sa ne indepartam de la cliseul conform caruia salile de meeting trebuie sa fie cat mai neutre pentru a incuraja concentrarea, deoarece credem ca ideile se nasc in spatii inspirationale. Inspiratia are legatura cu o anume zona de “neasteptat”, in care sala de meeting principala este tratata ca un cigar lounge, sau baia de loveste vizual cu o tema tropicala, ce nu are nici o legatura aparenta cu restul spatiilor.
Sala cu canapele este gandita multifunctional, caci in spatele peretelul placat cu MDF gri se ascunde o zona de depozitare ce permite transformarea salii prin mobilarea cu scaune orientate catre ecranul de proiectie ce coboara pe peretele opus.
Celelalte doua sali au o abordare mai minimalista / nordica, insa diferite una de alta. Lucrarile de pe pereti au fost alese sa sustina stilistica amenajarii.
Spatiul ce cuprinde cele 3 sali a fost recompartimentat si astfel am obtinut o zona tip hol central, care a putut fi transformata dintr-un spatiu de trecere intr-un spatiu de expunere pentru premii. Lumina este gandita pentru a “decupa” zonele interesante si a creea un ambient mai dramatic.
Intorcandu-ne in zona de intrare, regasim receptia comuna pentru toate companiile grupului Publicis One. O zona de trecere rapida, insa cu un potential foarte mare vizual. Zonele de acces confera acea prima impresie a zilei, sau un prim contact cu tot ce inseamna cultura unei companii si sunt impresii care raman intiparite si cantaresc foarte mult in perceptia generala. Acesta este motivul pentru care receptia Publicis One este sobra, eleganta, insa contine o instalatie cu semnificatie pentru industria de publicitate: compozitia dintre zona de ecrane si grafica vitrinei “as seen on TV”.
Tot mobilierul receptiei si peretii special placati din salile de conferinta sunt custom made, canapelele Chesterfield existau in spatiu, iar toate corpurile de iluminat si piesele singulare de mobilier au fost alese pentru a sustine conceptul baza al amenajarii.
Fotocredit: Sabin Prodan, Sever Popescu