starcom

Starcom The Human Experience Company: Intalnirea cu echipa Starcom scuturat perceptia pe care o aveam despre agentiile de media. Dincolo de a lucra cu cifre, media planuri si bugete mari, sunt oameni care se simt ca in familie la birou si pentru care “the human experience company” nu este doar un tagline, ci este felul in care ei se simt si lucreaza. Am inceput proiectul prin a sta cateva ore cu ei la birou si a observa modul in care functioneaza si energia pe care oamenii o au. Am luat cu noi veselia, caldura si un sentiment clar de “acasa”. Asa ca am declinat stilistic “acasa” in amenajarea birourilor. Modul in care sunt aranjate birourile permite flexibilitate si deschidere, si exista zone clare in care oamenii pot petrece momente impreuna, momente care nu sunte legate de branstorminguri sau sedinte. Pentru a da caldura si intimitate, am folosit cat mai multe repere de “casa”: plante, covoare, mobilier, draperii si canapele, toate legate intr-un concept cromatic cald si texturi cate mai bogate. Tot spatiul este “imbracat” cu multe decoratiuni, aranjate in compozitii ne-geometrice. Foarte importante in amenajare sunt plantele, pentru care am gandit zone suspendate, la a caror implementare am colaborat cu Phurple Flowers.

Fotocredit: Sever Popescu, Sabin Prodan